سفارش تبلیغ
صبا ویژن





عروسی که خاتمی می خواست آرایشش کند، مرد

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:دوشنبه 89/6/22

روزنامه کیهان نوشت: جبهه اپوزیسیون ضد انقلاب تا اطلاع ثانوی به مرده شورخانه تبدیل شده است!

روزنامه کیهان نوشت: جبهه اپوزیسیون ضد انقلاب تا اطلاع ثانوی به مرده شورخانه تبدیل شده است!

لابد به خاطر دارید که چند سال پیش برخی اصلاح طلبان نظیر بهزاد نبوی و حجاریان و اعلمی و... دیگران اعلام کردند اصلاحات مرده است. پس از این اظهارات زنجیره ای حجاریان گفته بود «اصلاحات مرد، زنده باد اصلاحات».
 
هنوز کفن آن مرده خشک نشده، حالا محافل ضد انقلابی یکی پس از دیگری می گویند جنبش سبز مرد. در این میان سایت ضد انقلابی خودنویس به خیال اینکه بقیه را تسلی خاطر بدهد، با اشاره به شعار حجاریان نوشته است «جنبش سبز مرد، زنده باد جنبش سبز!» این سایت مدیریت شده از کانادا و اروپا تصریح می کند امروز دیگر پرسش «کدام اصلاحات»؟ بی معناست. تمام رؤیاهای اصلاحات (آرایشگری، پیرایشگری) به شکست انجامیده و عروسی برای آرایش نمانده است. آن عروسی که خاتمی می خواست آرایشش کند، مرد. دیگر جایی برای خاتمی و اصلاح طلبی او نمانده و تنها اصلاح طلبان دموکرات نظیر موسوی و کروبی می توانند در جنبش سبز جای داشته باشند.
 
این موضع خودنویس چی ها در حالی است که همان ها مکرراً طی یک سال گذشته کروبی و موسوی را متهم به بی عرضگی، خیانت، فرصت سوزی، غضنفربازی، محافظه کاری و... انواع اتهامات دیگر کرده اند.
 
یادآور می شود سرهم بندی اصطلاحات قلمبه و سلمبه تا مدت ها، از شیوه های چشم بندی افراطیون برای کتمان شکست های زنجیره ای به شمار می رود. نافرمانی مدنی، مقاومت مدنی، آرامش فعال، استراتژی خندق، خروج از حاکمیت و ... ده ها اصطلاح از این دست تعابیری برای رد گم کنی تندروها نسبت به شکست های فاحش بود و به نظر می رسد همین روش ناشیانه اکنون از خارج کشور پیگیری می شود.





اخرین مطالب