سفارش تبلیغ
صبا ویژن





طنزی جدید از روشنفکرترین بانوی ایران

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:دوشنبه 89/6/22

همسر میرحسین حادثه هفته گذشته مقابل منزل کروبی را با صحنه کربلا مقایسه کرد!

همسر میرحسین حادثه هفته گذشته مقابل منزل کروبی را با صحنه کربلا مقایسه کرد!

زهرا رهنورد که از سوی شوهرش لقب روشنفکرترین بانوی ایرانی را کسب کرده است هر از چندی حرف‌هایی می‌زند که باعث مضحکه و موجب انبساط خاطر و خنده شدید خوانندگان می‌شود.
 
رهنورد که در اولین روزهای پس از انتخابات حاضر نبود شکست همسرش را باور کند مدعی شد من عروس آذربایجانی‌ها و موسوی داماد لرستانی‌ها می‌باشد و امکان ندارد مردم این استان‌ها به غیر موسوی رای بدهند در حالی که شمارش آرا نشان داد احمدی نژاد در این دو استان حدود 60 درصد آرا را کسب کرده است.
 
همسر میرحسین در مصاحبه‌ای با سایت جرس ادعای انفعال جنبش سبز را رد کرد و در قیاسی خنده‌دار گفت: آنچه که موجب پدید آوردن واقعه‌ای نظیر صحنه کربلا در محل سکونت آقای کروبی شد نشان می‌دهد جنبش سبز منفعل نیست!
 
ادعای به وجود آمدن صحنه کربلا در مقابل منزل کروبی شاید به خاطر قطع آب چند دقیقه‌ای بوده است به همین خاطر یکی از کاربران سایت جرس در کامنتی که در ذیل مصاحبه رهنورد ارسال کرده نوشته است این خانم رهنورد هم عجب آدم خیالاتی‌ای است اگر با چند دقیقه قطعی آب، صحنه کربلا تکرار شد آقای کروبی می‌توانست با خوردن آب معدنی این مشکل را برطرف کند.
 
همسر میرحسین در ادامه این مصاحبه به طور تلویحی به بی‌حجاب بودن خود در سال‌های قبل و اوایل پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: من خودم به حق انتخاب اعتقاد زیادی دارم چون خودم انتخاب در پوشش را تجربه کرده‌ام و می‌دانم که تجربه شیرینی است!
 
رهنورد همچنین در این گفتگو به گشت‌های ارشاد و نیروی انتظامی که به افراد بدحجاب و مزاحمین نوامیس مردم تذکر می‌دهند اعتراض کرد و طلبکارانه گفت: در کجای اسلام آمده که به زور باید یکی را به بهشت برد. این گشت‌های ارشاد خودش یک کار جهنمی است!
 
منبع: رسالت





اخرین مطالب