سفارش تبلیغ
صبا ویژن





رابط جاسبی و سروش کیست؟

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:شنبه 89/5/30

اعترافات صریح تعدادی از متهمان حوادث پس از انتخابات در مورد به‌کارگیری منابع دانشگاه آزاد به نفع میرحسین موسوی و محکومیت قطعی این متهمان در دادگاه در حالی است که

اعترافات صریح تعدادی از متهمان حوادث پس از انتخابات در مورد به‌کارگیری منابع دانشگاه آزاد به نفع میرحسین موسوی و محکومیت قطعی این متهمان در دادگاه در حالی است که هنوز خبری از ورود جدی قضایی به این بخش از پرونده و بررسی عوامل دیگری که امکانات عمومی را به نفع جریان فتنه هزینه کرده‌اند، در دست نیست و این عوامل که یکی از آن‌ها نقش رابط سروش و جاسبی را نیز ایفا می‌کند، به‌عنوان مدیر مرکز بیروت دانشگاه آزاد مشغول فعالیت است.

به گزارش رجانیوز، حمزه کرمی در دادگاه علنی سال گذشته صراحتاً از نقش دانشگاه آزاد در حمایت از موسوی و تخریب دولت پرده برداشت. وی در بخشی از اظهاراتش گفت که پرسنل سایت جمهوریت با چاپ شبنامه در ستادهای میرحسین موسوی و توزیع آن‌ها، به تضعیف دولت و نظام می‌پرداختند. جاسبی به بنده گفت که باید هر کاری انجام دهیم تا هر کسی به غیر از احمدی نژاد رئیس جمهور شود.

مسعود باستانی از اعضای شورای سردبیری این سایت هم در مورد حمایت‌های مالی دانشگاه آزاد می‌گوید که دفتر سایت جمهوریت در یکی از دفاتر دانشگاه آزاد مستقر بود و مبالغی که به ما ارائه می‌شد، از طریق چکی از سوی دانشگاه آزاد بود. سندسازی‌ها و استفاده از امکانات این سایت مانند ریاست مهدی هاشمی رفسنجانی در سازمان بهینه‌سازی بود.

وی در همین دادگاه از نقش یکی از مدیران دانشگاه آزاد به نام محمد حسین سیفی در اغتشاشات پس از انتخابات پرده بر داشت که البته خبری از احضار سیفی به دادگاه منتشر نشد.

http://www2.irna.ir/ar/news/view/line-7/8806023520154920.htm

سیفی رئیس کنونی واحد بیروت دانشگاه آزاد است که پیش از این با سمت مدیرکل مرکز اسناد این دانشگاه در جلسات مناظره در مورد مدیریت جاسبی با عباس سلیمی نمین شرکت می کرد.

http://fanavari-it.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=97

اما نکته قابل توجه اینکه سیفی رابط عبدالکریم سروش و عبدالله جاسبی است، چرا که وی در زمان حضور در ایران علاوه بر ارتباط بسیار نزدیک با جاسبی، به‌عنوان مدیر عامل موسسه صراط، ناشر کتاب‌های سروش فعالیت می‌کرد.

سیفی که از نزدیکان و مریدان سروش به‌عنوان یکی از سرحلقه‌های اصلی جریان ضدانقلاب لندن به حساب می آید، با نفوذ در سیستم دانشگاه آزاد به آرامی به جاسبی نزدیک شد و همزمان در این دانشگاه مدیرکل مرکز اسناد شد که در این بخش نیز نزدیکی خود به جریان انحرافی انقلاب را با چاپ گفتگوهایی در قالب کتاب علیه جمهوری اسلامی و دولت مشخص کرد:

http://www.rayehekhosh.blogfa.com/post-1.aspx

علاوه بر نقشی که این فرد در انتشار شب نامه علیه نظام داشته است که در اعترافات صریح و علنی برخی متهمان پس از انتخابات مشهود است، وی ماه‌ها میزبان مهدی هاشمی رفسنجانی در بیروت بود و از بیان این موضوع و بهانه مهدی هاشمی و مجموعه دانشگاه آزاد در مورد گسترش برون مرزی این دانشگاه و نیاز به حضور او را تکرار و از این به اصطلاح بازدید! ابراز خوشحالی هم می‌کرد:

http://www.ebo.iau.ir/html/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=3950&mode=thread&order=0&thold=0

رابط سروش و جاسبی، با روایت جعلی سران فتنه در مورد علت بازنگشتن مهدی هاشمی به کشور کاملاً هماهنگ است و برای بازنگشتن او به کشور علی‌رغم احضار قضایی تئوری سازی می‌کند.






اخرین مطالب