سفارش تبلیغ
صبا ویژن





اقشار مختلف قم از طلبه سیرجانی حمایت کردند

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:چهارشنبه 89/3/19

جمعی از اساتید، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان و اصناف قم با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از خیزش عدالت‌خواهانه طلبه سیرجانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا جهانشاهی اعلام کردند.

جمعی از اساتید، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان و اصناف قم با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از خیزش عدالت‌خواهانه طلبه سیرجانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا جهانشاهی اعلام کردند.

 
به گزارش برنا ، در این بیانیه آمده است: چند سالی است که در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در مبارزه با مفاسد اقتصادی، نام آشنای طلبه سیرجانی، عناوین و اوراقی از روزنامه‌ها، نشریات و مجلات را به خود اختصاص داده است.

شیخ علیرضا جهانشاهی آن کسی است که یک تنه و بی‌ادعا راه و رسم تعهد و مردانگی را لباس همت خود ساخته و در لبیک‌گویی به منویات رهبر معظم انقلاب گوی سبقت را از دیگران ربوده است.

وی با ساماندهی خواست‌ها و حرکت‌های مردمی در منطقه سیرجان، پیاده روی اعتراض‌آمیز خود را از سیرجان تا تهران در دو مرحله به اجرا گذاشت، ولی هر بار و با کمال تاسف عوامل نفوذی در دستگاه قضایی او را به اتهام واهی تشویش اذهان عمومی، از نیمه راه روانه زندان ساختند. جهانشاهی پس از تحمل مجموعا 10 ماه رنج و محرومیت در زندان ‌آزاد شد. وی حرکت افتخار‌آمیز خود را به مهر تایید «شکرالله مساعیکم» معظم‌له موید ساخت، او مظالم به ناحق رفته و دادخواهی خود را نزد بسیاری از مسئولین، نشریات و محافل گوناگون مطرح کرده و اخیرا آن را در قالب یک شکوائیه رسمی به سمع و نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل 90 رساند ولی صد افسوس که گوش ناشنوای برخی از مدعیان مانع از به ثمر نشستن این فریاد مظلومیت و دادخواهی شد.

تایید مقام معظم رهبری، پشتیبانی و امضای تعداد زیادی از شخصیت‌های علمی فرهنگی و انقلاب و نیز برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عزم و اراده این روحانی مجاهد را در راه مبارزه با مفسدان اقتصادی جدی‌تر کرده و برگ دیگری از مبارزه را آغاز کردند. اکنون که وی برای باری دیگر و در ادامه آن حرکت، از سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به همراه کاروانی پیاده متشکل از تعدادی از طلاب، فضلا و دانشجویان عدالت‌خواه، راه بین مسجد مقدس جمکران تا حرم مطهر امامزاده عبدالعظیم حسنی را طی کرده و به تمامی مسئولان ذی‌ربط نسبت به عواقب ناشی از بی‌توجهی به این حرکت انسانی و خداپسندانه، قاطعانه از آنان می‌خواهیم که ضمن شناسایی، محاکمه و مجازات مفسدان اقتصادی و عوامل نفوذی آنها در ادارات و دستگاه‌ قضایی، هنوز دیر نشده فریاد دادخواهی و خواست به حق این گروه انقلابی و متحصن را سر لوحه کار خود قرار داده و با عمل به وظیفه قانونی خود، امید مفسدان اقتصادی و عوامل نفوذی آنان را به یاس مبدل سازند.






اخرین مطالب