سفارش تبلیغ
صبا ویژن





پرسپولیسیهاحتما بخوانند

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:دوشنبه 88/4/8

اف سی پرسپولیس :ماشاءا...، برای این پرسپولیس اسپند دود کنید تا چشم نخورد. توانایی و لیاقت مدیریت در این تیم بیداد می‌کند و از شدت زیادی قدرت مدیریت همه سرگیجه گرفته‌اند، دروغ‌هایی هم که می‌شنوید به خاطر توانایی بالای مدیریت باشگاه است، وگرنه فرزاد آشوبی با پرسپولیس قرارداد داخلی بسته بود و همین طوری ناگهانی با مس تمدید کرد، امیرحسین صادقی هم قرارداد داخلی داشت ولی با خیال راحت راهش را به سمت استقلال کج می‌کند، خبر تمدید قرارداد حسین بادامکی با پرسپولیس منتشر می‌شود، آن هم در حالی که حسین حتی خودکار هم در باشگاه به دستش نگرفته است و هیچ امضایی نزده است. یک وقت فکر نکنید که انصاری‌فرد یا باشگاه پرسپولیس دروغ می‌گویند، اصلا، مدارکش موجود است و جناب مدیر‌عامل بعدا آنها را رو کرده و از آشوبی و صادقی هم غرامت خواهد گرفت. ولی مساله اینجاست که در پرسپولیس آب از سرچشمه گل‌آلود است و انصاری‌فرد هم جزیی از وضعیت آشفته مدیریتی است که نه در سر بالایی آب بلکه در راستای آن شنا می‌کند تا باری به هر جهت بماند.

 

آن از داستان آمدن حبیب کاشانی که یک هفته تمام هواداران را قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سر‌کار گذاشتند و بعد هیچ خبری نشد تا بدبینان این مقوله را به حساب تبلیغات سازمان تربیت‌بدنی برای رییس‌جمهور ربط دهند، به خصوص که حاج‌حبیب در اکثر برنامه‌های تبلیغاتی محمود احمدی‌نژاد در کنار وی حضور داشت ولی بلافاصله بعد از پایان انتخابات قضیه کاشانی کنسل شد، این هم از سریال انتخاب سرمربی که همه را سرکار گذاشته است، از ششم خرداد ماه یعنی حدود یک ماه پیش کار پرسپولیس در فصل گذشته به اتمام رسیده است و فرصت بود تا سرمربی تیم انتخاب شود ولی هنوز شوی تاپ‌مولر و پروزوویچ به سرانجام نرسیده، بحث هنری میشل و اسوالدو آردیلس مطرح می‌شود و ان‌شاءا... اگر عمری باقی باشد، چند روز قبل از شروع لیگ یک مربی بیکار و سرگردان را پیدا خواهند کرد تا پرونده بعدی پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا هم جور شود، چون طبیعتا در این باشگاه پول هیچ‌کسی را کامل نمی‌دهند و خارجی‌ها به خاطر 20 هزار دلار هم که شده سه سوت به فیفا شکایت می‌کنند.


وضعیت بازیکنان این تیم هم که دیگر نور‌علی‌النور است. آرفی هنوز قراردادش را ثبت نکرده و بائو هم حال و روز مشابهی دارد. می‌گویند با الونگ الونگ قرارداد بسته‌اند ولی خبر می‌رسد که او هم با یک تیم اسلواکی قرارداد بسته است. بازیکنان قدیمی هم هنوز تکلیفشان معلوم نیست. مازیار زارع و پژمان نوری هم که هنوز با باشگاه به توافقی دست نیافته‌اند و ساز رفتن کوک کرده‌اند، بادامکی و علیرضا محمد هم هیچ امضایی برای فصل آینده نزده‌اند، رفتن علی کریمی، مهدی واعظی، رحمان رضایی، فرانک آتسوی و ایوان پتروویچ تقریبا مسجل شده و ابراهیم توره هم چند صباحی است به سپاهان پیوسته و در تمرینات این تیم زیر نظر امیر قلعه‌نویی مشارکت دارد. تازه خبر می‌رسد که چند نفر مثل بهادر عبدی، فرهاد خیرخواه، حمیدرضا علی‌عسگر، مسعود زارعی و حتی محمد منصوری هم در فهرست فردش قرار دارند. حال خودتان حساب کنید که پرسپولیس در حال حاضر چند بازیکن برای فصل آینده دارد؟
اگر از احوالات پریشان مدیریتی پرسپولیس باز هم خواسته باشید داستان حمید درخشان یک گواه محکم دیگر بر توانایی و لیاقت مدیران پرسپولیس است. درخشان، عضو کمیته فنی پرسپولیس بود و قرار شده بود که دستیار اول مربی خارجی باشد و حتی برای سفر به برزیل در راستای جذب بازیکن بلیت هم رزرو کرده بود، ولی ناگهان با شنیدن برخی زمزمه‌ها سراغ باشگاه رفت و شنید که برخی از اعضای هیات مدیره با حضور او مخالف هستند و به همین راحتی او هم عطای پرسپولیس را به لقایش بخشید تا سرمربی پیکان شود.
مرحبا به این مدیران پرسپولیس، از رییس مجمع گرفته تا اعضای هیات مدیره و مدیر‌عامل، بی‌انصاف‌ها هرچه مدیر لایق است را احتکار کرده‌اند تا دیگر باشگاه‌ها له‌له مدیر بزنند! خوب بخواب پرسپولیس عزیز، مقام و عنوان را برای چه می‌خواهی؟ لالا، لالا، پرسپولیس لالا که پنجمی هم برایت در لیگ نهم یک رویا خواهد بود!
لالا، لالا، پرسپولیس لالا که هوادارانت نمی‌دانند از دست تو در فصل پیش‌رو چه خاکی باید بر سر بکنند و چقدر خفت تو را تحمل کنند؟ لالا، لالا، پرسپولیس لالا، مثل کورش آسوده بخواب که بعضی‌ها بیدارند .






اخرین مطالب