سفارش تبلیغ
صبا ویژن





پروین به جای انصاری فرد

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:یکشنبه 88/7/12

کانون هواداران پرسپولیس : علی پروین به شرطی به پرسپولیس برمی‌گردد که به عنوان مدیر عامل در این باشگاه فعالیت کند.
سرمربی اسبق پرسپولیس که پرافتخارترین مربی این تیم هم محسوب می‌شود حاضر نیست به هیأت مدیره این باشگاه اضافه شود.
در این خصوص چند روز پیش "علی پروین" جلسه‌ای را با رئیس سازمان تربیت بدنی داشت و در این نشست " علی سعیدلو" پیشنهاد اضافه شدن پروین را به هیأت مدیره پرسپولیس داد و از قرار معلوم پاسخ وی به این پیشنهاد منفی بوده است.

پروین در این خصوص اعلام داشته که دوست ندارد در هیأت مدیره پرسپولیس نقش کم‌اثری را در این باشگاه داشته باشد و فقط به شرط مدیرعاملی حاضر به بازگشت به تیم اسبق خود است.

گفتنی است؛ پروین قرار شده تا ساعاتی دیگر جلسه‌ای را با رئیس سازمان تربیت بدنی داشته باشد و برنامه‌های خود را برای پست مذکور در پرسپولیس در اختیار "سعیدلو" قرار دهد تا اگر او موافقت کرد به عنوان جانشین "عباس انصاری‌فرد" معرفی شود.

در حال حاضر سرمربی سالهای نه‌چندان دور پرسپولیس جدی‌ترین گزینه برای مدیرعاملی این باشگاه به شمار می‌رود.






بیماریهای بازیکنان معروف

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:جمعه 88/5/9

مشکلات و بیماری های بازیکنان فوتبال




lionel messi


لیونل مسی بازیکن 169 سانتی متری بارسلونا،در سن 13 سالگی برای درمان توقف رشد قدش به اسپانیا سفر کرده و به تیم بارسلونا پیوسته بوده و درباره این دوران میگوید:«در آن زمان تنها بازیکنی بودم که وقتی روی نیمکت مینشستم پایم به زمین نمیرسیدو این برای من زجرآور بود و من با هزینه باشگاه تحت درمان قرار گرفتم»


arrien robben


آرین روبن هافبک موفق وهمیشه مصدوم رئال مادرید،که به همین دلیل به او لقب مرد شیشه ای داده اند، در گذشته مبتلا به سرطان بوده ولی به کمک ورزش درمان شده.


alexandre pato


الکساندر پاتو زمانی که 10 سال داشت طی عکسبرداری به خاطر شکستگی پایش معلوم شد که تومور مغزی در سر دارد و به خاطر فقر خانواده اش دکتر پائولو روبرتو او را به صورت رایگان عمل کرد.


frank ribery


فرانک ریبری زمانی که تنها 2سال داشته طی یک سفر با اتومبیل به همراه پدر و مادرش تصادف وحشتناکی میکند که آثار روحی آن هنوز در او وجود دارد و اثر جسمی آن تا آخر عمر روی صورتش میماند.خود او در این باره میگوید:«آن تصادف هنوز آزارم میدهد،ولی سعی دارم به آن عادت کنم»


cristiano ronaldo


زمانی که کریستیانو رونالدو با 15سال سن در تیم نوجوانان اسپورتینگ لیسبون توپ میزد پزشکان باشگاه اعلام کردند قلب او نانمظم کار میکند و او مجبور شد به سرعت قلبش را عمل کند و خیلی زود از بیمارستان مرخص شد و به تمرینات تیم بازگشت. مادرش نگران بوده که او به خاطر قلبش فوتبال را کنار بگذارد ولی خودش این عمل را چندان جدی نمیگرفته.کم کم این موضوع به خاطرات سپرده شده و رونالدو که نمیخواسته بازی در منچستر را از دست دهد از این موضوع چیزی به سران باشگاه نمیگوید تا این که چندی پیش ماریا دولورس آویرو، مادر رونالدو در پاسخ به یک خبرنگار پرتغالِ که پرسیده:« بدترین روز زندیگیتان چه روزی بوده؟» میگوید:«روزی که کریس عمل داشت،آن روز چند ساعت پشت در اتاق عمل منتظر بودیم»واین گاف بزرگ آنقدر برای رونالدو دردسر داشت که حتی باعث تردید رئال مادرید در خرید او شد.



 

ronaldo-sporting lisbon





زندگینامه پروین

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:جمعه 88/5/9

زندگینامه و آغاز فوتبال

علی پروین در روز سوم مهرماه1325 در تهران ، محله بازار ، کوچه غریبان ، پنجمین فرزند یک خانواده پرجمعیت ده نفره بود که به دنیا آمد. تولد پروین تقریباً مصادف است با تاسیس باشگاه مردمی و بازیکن ساز شاهین .



علاقه پروین به فوتبال از همان سال های کودکی شکل گرفت به طوری که علی کوچولو شبها توپ پلاستیکی اش را با خود به رختخواب می برد. علی ، کوچک بود که خانواده اش به محله دولاب ( خیابان عارف) نقل مکان کرد. این جابجایی در افزایش علاقه او به فوتبال تاثیر بسزایی داشت زیرا محله دولاب به خاطر داشتن زمین های خاکی فراوان مثل زمین نادر ، زمین منبع ، زمین عارف و ... از قدیم پاتوق کوچک و بزرگ بود . علی در مهرماه1332 وارد دبستان شد و از مدرسه توحید ، تحصیل را آغاز کرد ولی عشق و علاقه او به فوتبال نمی گذاشت به درس و مشقش برسد . به همین علت از همان سال های اول در زمینه تحصیلی چندان موفق نبود.



پروین فوتبال را به طور جدی از دوازده سالگی و از زمین عارف واقع در خیابان17 شهریور و محلات شیوا و غیاثی آغاز کرد . اولین تیمی که او به عضویت آن درآمد تیم عارف بود که با همت و تلاش جعفر بیگی درست شده بود. پروین در این سال ها شاهد درخشش فوتبالیست های ایرانی مثل کوزه کنانی ، دهداری ، جدیکار ، برومند و ... در عرصه بازی های داخلی و خارجی بود و همیشه بازی های دو تیم پرطرفدار شاهین و تاج را پیگیری می کرد.



روز پنجم خرداد 1337 برای این نوجوان فوتبالدوست یک روز تلخ و فراموش نشدنی بود زیرا تیم ملی فوتبال ایران در بازی های آسیایی1964 توکیو با4 گل به تیم رژیم اشغالگر قدس ( اسرائیل ) باخت . پروین بسیار ناراحت و غمگین بود و آرزو می کرد ای کاش ! روزی برسد که من پیراهن تیم ملی را بر تن کنم که اگر این طور شود بهترین بازی را انجام می دهم و حتی جانم را فدای تیم کشورم کنم . یک سال بعد (1338 ) او در امجدیه حاضر بود تا فینال یک حذفی تهران بین دو تیم شاهین و استقلال را تماشا کند .  بازی2-2 مساوی شد و چند روز بعد دوباره تکرار شد).



آغاز فوتبال باشگاهی عضویت در باشگاه کیان

پروین کلاس دهم بود که به تیم البرز که در واقع تیم دسته دوم باشگاه کیان بود – پیوست ، تیمی که توسط علی الهی و داود معروف اداره می شد . درخشش او و بازی های قابل قبولش باعث شد تا در سال1334 به تیم کیان – که آن زمان منصور امیرآصفی را به عنوان مربی و بازیکنانی نظیر پرویز قلیچ خانی ، گودرز حبیبی و عزت جانملکی را در اختیار داشت- بپیوندد. وی دو سال در باشگاه کیان عضویت داشت .



حضور در تیم ملی جوانان

پروین در این زمان به تیم ملی جوانان دعوت شد و این تیم را در مسابقات1966 فیلیپین همراهی کرد و تا مرحله¼ نهایی صعود کردند ولی در آن جا حذف شدند. پروین در این دوره بازی ها5 گل به تیم های ژاپن و سریلانکا زد.


حضور در باشگاه پیکان

پس از تشکیل باشگاه پیکان در سال1346 ، پروین به این تیم پیوست . وی در سال1347 مرد شماره یک تیمش بود و در سال48 علی رغم پیوستن بازیکنان بزرگی مثل همایون بهزادی که از پرسپولیس به پیکان آمده بودند بازهم بهترین یار تیمش بود و موفق شد با گلهای خود و با کمک دیگر بازیکنان ، قهرمانی باشگاه های تهران را به ویترین باشگاه پیکان اضافه کند .



تیم پیکان در سال48 ، سه بازی دوستانه را به شرح زیر برگزارکرد:



·پیکان1- استوا بخارست رومانی صفر



·پیکان3- منتخب ایالات پاکستان1



·پیکان صفر – بانیک استراوا چکسلواکی2



در فروردین1349 پیکان با مربیگری آلن راجرز فاتح جام بین المللی دوستی شد و نتایج زیر را کسب کرد :



 پیکان2- دمیراسپور ترکیه1



·پیکان3- کریوا رومانی1



·پیکان2- ارتش مسکو شوروی3



بازی خوب پروین به همراه تیمش در برابر تیم های یاد شده موجب شد تا پیکان آوازه ای داشته باشد . همچنین این تیم در یک دیدار تدارکاتی دو بر یک مغلوب تیم ملی امید استرالیا شد  گل پیکان توسط پروین به ثمر رسید.



 


سال1349 ، حضور در پرسپولیس و تیم ملی

در بیست وچهار سالگی توسط محمد بیاتی ( مربی وقت ) به تیم ملی دعوت شد و در روز15 شهریور1349 و در رقابت های جام عمران منطقه ای در مقابل تیم ملی پاکستان در نیمه دوم به جای علی جباری به میدان آمد و یکی از هفت گل ایران را نیز به ثمر رساند . وی دوازده روز بعد (27 شهریور ) برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان آمد و این تیم را در مصاف با عقاب یاری داد.



در روز سوم مهرماه در دیدار دوستانه با استقلال (3-2 ) یکی از دو گل تیمش را زد و به همراه تیم پرسپولیس قهرمان تهران شد و به مسابقات لیگ منطقه ای راه یافت که بازی های خود را در کرمان پیگیری کرد.



پرسپولیس پس از صعود از گروه اول ( زیر گروه ) در مرحله دوم با تیم های پاس و برق تهران و استقلال شیراز همگروه شد و به عنوان تیم دوم گروه خود به مصاف تیم اول گروه دیگر استقلال رفت و در حالی که بازی تا دقیقه75 یک بر یک مساوی دنبال می شد ، قرمزها در اعتراض به نحوه قضاوت ، زمین بازی را ترک کردند! فدراسیون وقت نیز پرسپولیس را3 بر صفر بازنده اعلام کرد.



بازی جنجالی در برابر استقلال

یکشنبه1349/10/27– ورزشگاه امجدیه



نیمه نهایی لیگ ایران : پرسپولیس1- استقلال1 تا دقیقه75



بازیکنان پرسپولیس : عزیز اصلی – جعفر کاشانی – اکبر محمدی – مهراب شاهرخی – ابراهیم آشتیانی – علی پروین – فریدون معینی – اصغر ادیبی – رضا وطنخواه – حسین کلانی – همایون بهزادی  کاپیتان



مربی : حسین فکری



بازیکنان استقلال : فرهنگ بادکوبه – پرویز قلیچ خانی ( کاپیتان ) – مهدی لواسانی – جلال طالبی – مهدی حاج محمد – نصرالله عبدالهی – اکبر کارگر جم – علی جباری – کارو حق وردیان – جواد قراب ( عباس مژدهی ) – غلامحسین مظلومی ، مربی : رایکوف


سال1350– قهرمانی در لیگ و جام کورش

پروین در قالب تیم پرسپولیس ، قهرمانی در لیگ را تجربه و در این بازی ها6 بار گلزنی کرد . در این سالها پرسپولیس که از نظر مادی در وضع خوبی بسر می برد در برابر باشگاه های خارجی بسیاری حاضر شد.



· پرسپولیس2- هامبورگ آلمان2



· پرسپولیس1- گوارانی برزیل صفر



گل : علی پروین



· پرسپولیس2- القادسیه کویت1



گلها : علی پروین



· پرسپولیس2- کروز یرو برزیل4



· پرسپولیس1- کریستال پالاس انگلستان5



· پرسپولیس1- کلودبن دانمارک1



· پرسپولیس1- ناسیونال اروگوئه صفر



· پرسپولیس1- اسلوبو یوگسلاوی صفر



در این سال پروین در دو دیدار پرسپولیس علیه استقلال به میدان رفت که حاصل آن یک تساوی برای دو تیم و سک پیروزی4 بر 1 برای پرسپولیس بود .



در این سال رقابت های جام بین المللی کورش نیز برگزار شد و یا قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه یافت .



 



سال1351 ، صعود به المپیک و حضور در جام جهانی کوچک

تیم ملی فوتبال ایران در این سال درگیر مسابقات مقدماتی المپیک1972 مونیخ بود و در پایان موفق شد مجوز حضور در المپیک را بدست آورد . یک هفته بعد از صعود به المپیک ، تیم ملی ایران عازم بازی های جام برزیل موسوم به جام جهانی کوچک شد و4 دیدار حساس رابرگزار کرد.



ایران1- ایرلند جنوبی2



ایران صفر – پرتغال3



ایران1- اکوادور1



ایران1- شیلی2



در شهریور1351 ، بازی های المپیک مونیخ برگزار شد و تیم ملی ایران با دو شکست سنگین در برابر مجارستان و دانمارک و یک پیروزی دلچسب در برابر برزیل در دور اول حذف شد . در بازی های مقدماتی و نهایی المپیک و همچنین جام برزیل ، علی پروین یکی از بازیکنان ثابت تیم بود که در کنار قلیچ خانی ، قراب و صادقی ، خط میانی تیم ملی را تشکیل می دادند و به تناول بازیکنانی مثل مناجاتی ، جباری و حق وردیان در کنار آنها بازی می کردند . ترکیب ثابت پرسپولیس در این سال عبارت بود از : طاووسی ، کاشانی ، وطنخواه ، آشتیانی ، شاهرخی ، معینی ، پروین ، ادیبی ، بهزادی ، کلانی ، ایرانپاک و خردبین


سال1352 ، قهرمانی در اولین جام تخت جمشید



در این سال بازیهای مقدماتی جام جهانی1974 آلمان برگزار شد و تیم ملی ایران که در دور اول درخشان ظاهر شده بود در مصاف با قهرمان قاره اقیانوسیه ( استرالیا ) با بدشانسی مواجه شد و با مصدومیتهای ناشی از برگزاری دیدار دوستانه با زلاندنو که چند روز قبل از دیدار با استرالیا انجام شده بود و اعمال نظرهای غیر مسئولانه ، عدم تدارک کافی و سیستم دفاعی و محافظه کارانه در برابر استرالیا شکست سنگینی را متحمل شد . یک هفته بعد در تهران ، ایران با دو گل استرالیا را مغلوب کرده ولی به خاطر گل زده کمتر ، از جام جهانی خداحافظی کرد. در این رقابتها پروین یکی از اعضای ثابت و کلیدی ایران بود.



سال52 اولین دوره جام تخت جمشید برگزار شد و تیم پرسپولیس در اوج قدرت خود با کسب37 امتیاز و بدون باخت و با داشتن بهترین خطوط دفاع و حمله قهرمان شد. نتیجه حیرت انگیز6 بر صفر این تیم در مقابل تاج تهران نیز در همین سال به وقوع پیوست. همچنین در این سال پرسپولیس در حالی که از بازیکنان بزرگی سود می جست و پروین را در اوج می دید در چارچوب دیدارهای بی المللی و دوستانه به مصاف حریفان رفت .



· پرسپولیس1- چلسی انگلستان صفر



· پرسپولیس3- هندون انگلستان صفر



· پرسپولیس1- جوانان سائوپائولو صفر



سال  1353 ، قهرمانی در بازیهای آسیایی



در سال53 ، تیم پرسپولیس نایب قهرمان دومین دوره جام تخت جمشید شد . ترکیب اصلی پرسپولیس در این سال عبارت بود از : مودت ، کاشانی ، الله وردی ، معینی ، وطنخواه ، سلیمانی ، پروین ، ادیبی ، ایرانپاک ، کلانی و حاج رحیمی پور ، در شهریور ماه همین سال بازیهای آسیایی1974در تهران برگزار شد و ایران با غلبه بر تیمهای پاکستان ، برمه و بحرین به مرحله1/8 نهایی صعود کرد و در آنجا اسیر خط دفاعی و بازی بسته تیم مالزی شد تا اینکه علی پروین با گل سرنوشت ساز خود راه صعود ایران را هموار کرد .



در مرحله بعدی نیز ایران با گذر از سد تیمهای کره جنوبی و عراق به فینال رسید و در نهایت با شکست رژیم اشغالگر قدس قهرمان آسیا شد . در روز29 آذر در دیدار با چکسلواکی ، پروین که در این زمان28 ساله بود برای اولین بار  بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست.






ترکیب پرسپولیس88

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:جمعه 88/4/26

                                                                    معمارزاده  حقیقی  نائیجی


                                      محمد  شیث  حیدری  شکوری  شیری  باقری ها  نیک نفس  اکبری


                           بادامکی  پروین  شیری  بائو  کریم  فراگو  کریمی  آقازمانی  منصوری  فرضیات  الهائی


                                         خلیلی  آرفی  نوروزی  برزیلیا  زارعی  علی عسکر  صغیری 


 


*کریمی و حلافی(بازیکن نفت آبادان - زیر 23 سال) در حال مذاکره هستند.


*فراگو و برزیلیا و خلیلی با باشگاه به توافق رسیدند اما هنوز قرارداد رسمی امضا نکرده اند.


*بازیکنان خارجی با رنگ قرمز و بازیکنان امید با رنگ قهوه ای مشخص شده اند.


*میانگین سنی:حدود 26 سال.






پرسپولیس در اسیا!!!!

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:پنج شنبه 88/4/25

حضورپرسپولیس درلیگ قهرمانان سال بعد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان از استعفای خود و مظلومی واحتمال انحلال مس کرمان به دلیل مشکلات مالی خبر داد

درصورت انحلال مس کرمان باشگاه پرسپولیس سال بعدبه جای این تیم به لیگ قهرمانان اسیا میرود

به امید حضور پرطرفدارترین تیم اسیا در لیگ سال بعد






سایت پرسپولیس

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:سه شنبه 88/4/23

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس:

 

 

                                                                                                               






تاپ مولر امد

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:دوشنبه 88/4/8
اف سی پرسپولیس : مرتضی ضرابی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره عنوان کرد: صحبت‌های نهایی با تاپ مولر انجام شد و بعد از مدت‌ها بحث و برسی و مذاکره با وی قرار شد وی با مبلغ 700 هزار دلار سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده گیرد.
وی ادامه داد: با وجود توافق با این مربی باشگاه همچنان درصدد است مبلغ این قرارداد را کاهش دهد
.
مدیرروابط عمومی پرسپولیس اظهار داشت: این مربی آلمانی تا چند روز آینده با حضور در تهران قرارداد خود را امضا می کند و سکان هدایت پرسپولیس در لیگ نهم برعهده می گیرد .





پرسپولیسیهاحتما بخوانند

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:دوشنبه 88/4/8

اف سی پرسپولیس :ماشاءا...، برای این پرسپولیس اسپند دود کنید تا چشم نخورد. توانایی و لیاقت مدیریت در این تیم بیداد می‌کند و از شدت زیادی قدرت مدیریت همه سرگیجه گرفته‌اند، دروغ‌هایی هم که می‌شنوید به خاطر توانایی بالای مدیریت باشگاه است، وگرنه فرزاد آشوبی با پرسپولیس قرارداد داخلی بسته بود و همین طوری ناگهانی با مس تمدید کرد، امیرحسین صادقی هم قرارداد داخلی داشت ولی با خیال راحت راهش را به سمت استقلال کج می‌کند، خبر تمدید قرارداد حسین بادامکی با پرسپولیس منتشر می‌شود، آن هم در حالی که حسین حتی خودکار هم در باشگاه به دستش نگرفته است و هیچ امضایی نزده است. یک وقت فکر نکنید که انصاری‌فرد یا باشگاه پرسپولیس دروغ می‌گویند، اصلا، مدارکش موجود است و جناب مدیر‌عامل بعدا آنها را رو کرده و از آشوبی و صادقی هم غرامت خواهد گرفت. ولی مساله اینجاست که در پرسپولیس آب از سرچشمه گل‌آلود است و انصاری‌فرد هم جزیی از وضعیت آشفته مدیریتی است که نه در سر بالایی آب بلکه در راستای آن شنا می‌کند تا باری به هر جهت بماند.

 

آن از داستان آمدن حبیب کاشانی که یک هفته تمام هواداران را قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سر‌کار گذاشتند و بعد هیچ خبری نشد تا بدبینان این مقوله را به حساب تبلیغات سازمان تربیت‌بدنی برای رییس‌جمهور ربط دهند، به خصوص که حاج‌حبیب در اکثر برنامه‌های تبلیغاتی محمود احمدی‌نژاد در کنار وی حضور داشت ولی بلافاصله بعد از پایان انتخابات قضیه کاشانی کنسل شد، این هم از سریال انتخاب سرمربی که همه را سرکار گذاشته است، از ششم خرداد ماه یعنی حدود یک ماه پیش کار پرسپولیس در فصل گذشته به اتمام رسیده است و فرصت بود تا سرمربی تیم انتخاب شود ولی هنوز شوی تاپ‌مولر و پروزوویچ به سرانجام نرسیده، بحث هنری میشل و اسوالدو آردیلس مطرح می‌شود و ان‌شاءا... اگر عمری باقی باشد، چند روز قبل از شروع لیگ یک مربی بیکار و سرگردان را پیدا خواهند کرد تا پرونده بعدی پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا هم جور شود، چون طبیعتا در این باشگاه پول هیچ‌کسی را کامل نمی‌دهند و خارجی‌ها به خاطر 20 هزار دلار هم که شده سه سوت به فیفا شکایت می‌کنند.


وضعیت بازیکنان این تیم هم که دیگر نور‌علی‌النور است. آرفی هنوز قراردادش را ثبت نکرده و بائو هم حال و روز مشابهی دارد. می‌گویند با الونگ الونگ قرارداد بسته‌اند ولی خبر می‌رسد که او هم با یک تیم اسلواکی قرارداد بسته است. بازیکنان قدیمی هم هنوز تکلیفشان معلوم نیست. مازیار زارع و پژمان نوری هم که هنوز با باشگاه به توافقی دست نیافته‌اند و ساز رفتن کوک کرده‌اند، بادامکی و علیرضا محمد هم هیچ امضایی برای فصل آینده نزده‌اند، رفتن علی کریمی، مهدی واعظی، رحمان رضایی، فرانک آتسوی و ایوان پتروویچ تقریبا مسجل شده و ابراهیم توره هم چند صباحی است به سپاهان پیوسته و در تمرینات این تیم زیر نظر امیر قلعه‌نویی مشارکت دارد. تازه خبر می‌رسد که چند نفر مثل بهادر عبدی، فرهاد خیرخواه، حمیدرضا علی‌عسگر، مسعود زارعی و حتی محمد منصوری هم در فهرست فردش قرار دارند. حال خودتان حساب کنید که پرسپولیس در حال حاضر چند بازیکن برای فصل آینده دارد؟
اگر از احوالات پریشان مدیریتی پرسپولیس باز هم خواسته باشید داستان حمید درخشان یک گواه محکم دیگر بر توانایی و لیاقت مدیران پرسپولیس است. درخشان، عضو کمیته فنی پرسپولیس بود و قرار شده بود که دستیار اول مربی خارجی باشد و حتی برای سفر به برزیل در راستای جذب بازیکن بلیت هم رزرو کرده بود، ولی ناگهان با شنیدن برخی زمزمه‌ها سراغ باشگاه رفت و شنید که برخی از اعضای هیات مدیره با حضور او مخالف هستند و به همین راحتی او هم عطای پرسپولیس را به لقایش بخشید تا سرمربی پیکان شود.
مرحبا به این مدیران پرسپولیس، از رییس مجمع گرفته تا اعضای هیات مدیره و مدیر‌عامل، بی‌انصاف‌ها هرچه مدیر لایق است را احتکار کرده‌اند تا دیگر باشگاه‌ها له‌له مدیر بزنند! خوب بخواب پرسپولیس عزیز، مقام و عنوان را برای چه می‌خواهی؟ لالا، لالا، پرسپولیس لالا که پنجمی هم برایت در لیگ نهم یک رویا خواهد بود!
لالا، لالا، پرسپولیس لالا که هوادارانت نمی‌دانند از دست تو در فصل پیش‌رو چه خاکی باید بر سر بکنند و چقدر خفت تو را تحمل کنند؟ لالا، لالا، پرسپولیس لالا، مثل کورش آسوده بخواب که بعضی‌ها بیدارند .






زارع ونوری در استیل اذین

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:دوشنبه 88/4/8
اف سی پرسپولیس : مازیار زارع و پژمان نوری دو بازیکن گیلانی تیم پرسپولیس به واسطه دریافت پیشنهاداتی از باشگاه استیل آذین هنوز پاسخ مشخصی برای تمدید قرارداد به عباس انصاری فرد نداده اند·

 مازیار زارع که با پیشنهاد مالی قابل توجه باشگاه ذوب آهن اصفهان مواجه شده اخیرا نیز پیشنهاد جالبی از سوی باشگاه استیل آذین دریافت کرده و به نظر می رسد اظهارنظرهای او مبنی بر عدم دریافت مطالبات فصل گذشته از باشگاه پرسپولیس به نوعی حکایت از مقدمه چینی او برای جدایی از جمع سرخ پوشان دارد· پژمان نوری نیز در لیست خرید حمید استیلی قرار گرفته و مذاکراتی با مسوولان باشگاه استیل آذین داشته است .

 

نوری اما با توجه به جدایی احتمالی کریم باقری و علی کریمی از پرسپولیس احتمال دارد به خاطر دریافت بازوبند کاپیتانی در تیم پرسپولیس ماندگار شود· پژمان نوری قرار است ملاقاتی با عباس انصاری فرد داشته باشد تا مبلغ پیشنهادی باشگاه پرسپولیس را با پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه استیل آذین مقایسه کند· گفتنی است نوری در اولویت اول لیست خرید باشگاه استیل آذین قرار نگرفته اما مازیار زارع بازیکنی است که استیلی از مسوولان استیل آذین خواسته حتما او را جذب کنند .






واعظی از پرسپولیس رفت

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:دوشنبه 88/4/8
 

اف سی پرسپولیس : مهدی واعظی دروازه بان تیم پرسپولیس مذاکراتی با مدیران باشگاه صبای قم انجام داده و به احتمال فراوان فصل بعد در این تیم بازی خواهد کرد·مهدی واعظی که ظاهرا در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته مورد توجه محمد حسین ضیایی سرمربی تیم صبای قم قرار گرفته و مدیران جدید این باشگاه نیز بر همین اساس مذاکراتی با او انجام داده اند·

 احتمال بازگشت واعظی به تیم پیکان نیز وجود دارد چرا که حمید درخشان نیز نام این بازیکن را در لیست خرید پیکان قرار داده است· البته درخشان سعی دارد مدیران باشگاه استقلال را مجاب کند که قرارداد محمد محمدی و سیدمهدی سیدصالحی را فسخ کنند تا این دو بازیکن به تیم پیکان برگردند·

 موضوعی که احتمال آن با توجه به حضور این دو بازیکن در تمرینات استقلال بسیار کم است· سیدصالحی و محمدی قرار است فردا با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود با تیم استقلال را به ثبت برسانند .




   1   2      >


اخرین مطالب