سفارش تبلیغ
صبا ویژن





تمسخر اعتصاب غذای زندانیان فتنه در سایتهای ضدانقلاب

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:یکشنبه 90/4/5

رسانه های ضد انقلاب در روزهای اخیر با دستمایه قراردادن موضوع "اعتصاب غذای تر" تعدادی از زندانیان فتنه 88، فضاسازی ویژه ای را علیه جمهوری اسلامی ترتیب داده اند

 

 

رسانه های ضد انقلاب در روزهای اخیر با دستمایه قراردادن موضوع "اعتصاب غذای تر" تعدادی از زندانیان فتنه 88، فضاسازی ویژه ای را علیه جمهوری اسلامی ترتیب داده اند.

محافل غربی هم با چشم پوشی بر جنایات گسترده آمریکا و صهیونیست ها و ده ها زندان مخفی و مخوف آنان، بر این موج تبلیغاتی سوار شده اند و با هدایت آن انواع اتهامات را علیه ایران مطرح می کنند.

آنچه اکنون مورد انتقاد برخی از رسانه های اپوزیسیون قرار گرفته ادعا درباره رعایت نشدن حقوق زندانیان و رسیدگی نکردن به آنان است اما یک سایت ضدانقلاب روز گذشته عکسی را از یکی از اعتصاب کنندگان منتشر کرد که با تمسخر مخاطبان خود مواجه شد و صحت ادعاهای اپوزیسیون خارج نشین را روشن کرد.

این عکس محسن امین زاده و مصطفی تاج زاده را پیش از بازگشت به زندان نشان می دهد.

امین زاده از کسانی است که اسمش در لیست اعتصاب کنندگان قرار داده شده است

اما کامنت هایی که در ذیل این عکس در سایت خودنویس منتشر شده، جالب توجه است.

یکی از کاربران این سایت ضدانقلابی که نوشته است: داداش، اینا تو زندونم بهشون بد نمیگذره! همچین شل و پت و درب و داغون هم نمیزنن! البته اینا انسانهای خارق العاده ای هستن که در مقابل همه نوع شکنجه دوم میارن تا بیان بیرون و دوباره به ملت خدمت بکنن!

در کامنت دیگری آمده است: خارجی ها یه مثل دارن که میگن یک عکس از هزار تا کلمه بیشتر حرف میزنه! برای من عکس این آقا اصلا به شکنجه شده نمیخوره! همه میدونن که تو زندان جمهوری اسلامی نوشابه سرو میشه! اما، از من بپرسی نوشابه ایشون و «خواص» با یخ و تو لیوان سرو شده، نه با بطری و گرم گرم.

دیگر کاربر سایت که به نظر می رسد ادعاهای اپوزیسیون درباره اعتصاب کنندگان را باور نکرده، عنوان کرده است: این چه جور زندانی است که دم به دقیقه یاران و نوچه ها تو مرخصین! اینا حداکثر تا ? سال حکم گرفتن و ??% رو مرخصین! اون از نوری زاد اینم از تاجزاده و رهبران مفلوک جنبش که در خانه های میلیاردی حبسن! شکم دلاور جنبش یعنی امین زاده(توپول سمت راستی) در این عکس گویای همه چیز هست و نشانگر شکنجه های طاقت فرسای نظام مقدس ج.ا بر این دلاور مردان جنبش است!

محسن امین زاده که از او به عنوان اعتصاب کننده یاد شده، هفته گذشته به مرخصی آمد و پس از چند روزی که میهمان نزدیکانش بود، روز ?? خرداد به زندان بازگشت. در همان حال محمد جواد مظفر دیگر زندانی که از او به عنوان اعتصاب کننده نام برده شده، به مرخصی آمد.
 
به گفته برخی ناظران سیاسی، این دور چرخشی در میان زندانیان فتنه همچون تعویض در یک تیم فوتبال ادامه دارد و هر یک از زندانیان با گرفتن مرخصی چند روز به رفع خستگی و تقویت خود می پردازند.

فروردین امسال هم چند تن از عناصر بازداشتی در فتنه سال ??، ادعای اعتصاب غذا را پس گرفته و اعلام کردند که به جای اعتصاب غذای مداوم، تصمیم دارند هفته ای یک بار غذا نخورند!

این شیوه بیش از همه یادآور اعتصاب غذای جالب جمعی از نمایندگان مجلس ششم است.

جمعی از نمایندگان مشارکتی مجلس ششم در راستای افزایش فشارهایشان علیه نظام و مسئولان ارشد آن، در بیانیه‌ شماره‌ شش خود طرح روزه‌ سیاسی و استعفا را به سناریوی تحصن افزودند. اما انتشار عکسی درخصوص شروع روزه‌ سیاسی متحصنین در صفحه ‌نخست روزنامه شرق، خشم بسیاری را برانگیخت و در عین حال موجب انبساط خاطر عده ای دیگر شد.
 
در این عکس، محسن میردامادی، رئیس کمیسیون امنیت مجلس ششم، در حالی که روی میز غذای او خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های متعدد خودنمایی می کرد، به تصویر کشیده شده بود و شرق تیتر «آغاز روزه‌ سیاسی متحصنین» را برای آن انتخاب کرده بود.

این عکس شرق آنقدر بر حرکت سیاسی مشارکتی ها تاثیر منفی گذاشت که حتی پوزش فردای روزنامه هم نتوانست عصبانیت همفکرانش را اندکی کاهش دهد.

رسوایی این روزه سیاسی که هیچ وقت صورت نگرفت تا جایی پیش رفت که مهران مدیری در مجموعه طنز پاورچین خود هم این ایده را مسخره کرد و نشان داد که چند نفر که ادعای اعتصاب غذا دارند دزدکی ساندویچ می خورند!

شاید همین کارنامه جالب اپوزیسیون است که پس از انتشار خبر اعتصاب 12 زندانی فتنه 88، حتی رسانه های تندروی ضدانقلاب همچون سایت بالاترین به کنایه آن را با اعتصاب مشارکتی ها در مجلس ششم مقایسه می کنند.






اخرین مطالب