سفارش تبلیغ
صبا ویژن





جاسوسی در لباس روحانیت + عکس

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:پنج شنبه 90/3/5

یک روحانی‌نما موسوم به "سید محمد علی الحسینی" که تلاش می‌کرد خود را به جای سید حسن نصرالله رهبر شیعیان جنوب جا بزند، پس از یک سال بررسی فعالیت‌های وی از سوی اطلاعات ارتش لبنان، سرانجام به خاطر جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دستگیر شد.

 

یک روحانی‌نما موسوم به "سید محمد علی الحسینی" که تلاش می‌کرد خود را به جای سید حسن نصرالله رهبر شیعیان جنوب جا بزند، پس از یک سال بررسی فعالیت‌های وی از سوی اطلاعات ارتش لبنان، سرانجام به خاطر جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دستگیر شد.

 

به گزارش رجانیوز به نقل از جهان، وی که به خاطر مواضع تند علیه حزب الله لبنان و ایران، به شدت مورد علاقه رسانه‌های غربی بود، اعلام کرده بود که در مقابل حزب‌الله نیروی "مقاومت اسلامی عربی" را برای مقابله با اسرائیل تشکیل داده که هزار و پانصد نفر نیروی مسلح دارد.

گرچه تصاویری که از این "نیرو" در شبکه اینترنت منتشر شده بود بیش از ? نفر با ژست‌های مختلف را نشان نمی‌داد!

ارتش لبنان در حالی این "روحانی شیعه" را به جرم جاسوسی برای اسرائیل بازداشت کرده است که وی طی ماه‌های اخیر خوراک مناسبی را برای القای فضای تشتت در جامعه شیعی لبنان برای رسانه‌های غربی فراهم کرده بود.

براساس گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، "محمد علی حسینی" طی هفته‌های قبل سفری نیز عربستان سعودی داشت و با ملک عبدالله دیدار کرد که این اقدام وی، شک و تردیدها در مورد اقدامات او را افزایش داد.

نیروی چند نفری تحت امر وی برای نشان دادن جدی بودن خود در مواجهه با اسرائیل، در اوائل سال ???? چند موشک کاتیوشا به خاک فلسطین اشغالی پرتاب کردند که هیچ هدفی را مورد اصابت قرار نداد.
 
 

این جاسوس رژیم صهیونیستی همچنین ید طولایی در موضع‌گیری علیه جمهوری اسلامی در لباس یک روحانی شیعه داشت و این مواضع وی به سرعت و با حدت زیادی از سوی رسانه‌های غربی مورد استفاده رسانه‌ای علیه ایران قرار می‌گرفت.

حسینی در جریان حمله دولت عراق به اردوگاه اشرف به عنوان مرکز تجمع گروهک تروریستی منافقین، این حمله را محکوم کرد، کسانی را که در این حمله کشته شدند شهید خواند و خواهان حمایت از جدایی‌طلبان خوزستان شد.

وی همچنین سه‌شنبه هفته گذشته نیز در گفتگو با روزنامه کویتی الوطن، ایران را به دخالت در امور داخلی بحرین متهم کرد و گفت که ایران تهدیدی برای کشورهای عربی است و مسئله فلسطین حل نخواهد شد مگر اینکه ایران دست از دخالت در آن بردارد!

به نوشته بی‌بی‌سی، در سایت محمد علی حسینی از او به عنوان مرجع شیعه یاد شده! و تصویر اجازه نامه‌هایی برای روایت حدیث از چند تن از مراجع قم و نجف در این سایت درج شده است. همچنین دست نوشته‌هایی از چند تن دیگر از مراجع قم و نجف که محتوای یکی از کتاب‌های او را که درباره احکام روزه است تأیید کرده‌اند، اما هیچ اجازه‌نامه اجتهادی در این سایت به چشم نمی خورد!

تنها مدرک تحصیلی از این جاسوس لبنانی، تقدیرنامه‌ای است که نشان می‌دهد وی در سال تحصیلی ?? – ?? از طلبه‌های ممتاز مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی در قم بوده است.

مطبوعات لبنان به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند: سفرهای متعدد محمد علی حسینی به کشورهای اروپایی و تماس‌های تلفنی مشکوک او، برای نهادهای امنیتی این کشور شک‌برانگیز شده بود و اداره امنیت لبنان، اطلاعات ارتش و اطلاعات حزب الله از یک سال پیش وی را تحت نظر داشته‌اند تا اینکه سرانجام نیروهای اطلاعات ارتش به آپارتمان او در شهر صور حمله و دستگیرش کردند و از خانه‌اش مقادیری سلاح کشف نمودند.

پیش‌تر نیز شبکه‌های جاسوسی متعدد رژیم صهیونیستی در لبنان کشف و نابود شده بود.






اخرین مطالب