سفارش تبلیغ
صبا ویژن





به بیست و چهار دلیل فیلم اخراجی های3 رانبینید

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:چهارشنبه 90/1/24

1. این فیلم اصلا هنری نیست یا بهتر بگویم؛بقول این تیریپ هنرمندها فیلم نه برای  تماشاچیه خاص درست شده نه عوام، بلکه برای مردم  است و بس.

 

1. این فیلم اصلا هنری نیست یا بهتر بگویم؛بقول این تیریپ هنرمندها فیلم نه برای  تماشاچیه خاص درست شده نه عوام، بلکه برای مردم  است و بس.

2. کسانی که برای دیدن این فیلم می آیند جزو اون دست آدم هایی هستند که فیلم درخوری نمی بینند که برایش زحمت سینما آمدن را به خود بدهند و اصلا کلاسشان به سینما نمی خورد((یه دست آدم هایی هستند که به برکت زحمت کشان جمهوری اسلامی یه جای سالم فرهنگی تفریحی پیدا نمی کنند که دست زن و بچشون بگیرن برن اونجا)).

3. این فیلم برای اولین بار عکس امام خمینی و امام خامنه ای را بر دیوار خونه اون جانبازشیمیایی(حاج آقا رسولی)زده.جل الخالق به حق چیزای ندیده و نشنیده مگه تو ایران هم مردم عکس امام شون به دیوار می زنند.

4. این فیلم نه ازکن،اسکار، برلین و نه ازجشنواره فجر!!! ونه از هیچ جشنواره ای جایزه گرفته است . وتنها از دست عوام لا فهمِ درِ داهاتیِ سینما نشناسِ بی سوادِ کیک و ساندیس خور سه دوره متوالی مدال پر مخاطب ترین فیلم تاریخ سینمای ایران عزیز را گرفته است.

5. در این فیلم اکبر عبدی،امین حیائی،سید جواد هاشمی و دیگر بازیگران این فیلم قشنگ ترین و راستکی ترین بازی هایشان را کرده اند...

اشک های راستکی،خنده های راستکی،داد و بی داد های راستکی،طعنه و کنایه های راستکی و...

6. این فیلم پشتوانه رسانه ای نداشته استو نهBBCونهVOAونه سایت های وابسته داخلی و خارجی و نه سایتها و نشریات و روزنامه های صنفی فقظ یه مشت وبلاگ نویس درب و داغون عین ماکه گمونم سه شنبه ها رفتند فیلم رو دیدند.

7. دراین فیلم متاسفانه به یک اساس مهم سینما که می گوید باید موئنثی به مذکری برسد توجه نکرده است و همین امر بی حرمتی بی به خدایگان سینمای ایران است که از قضا ید طولایی دراین سبک دارند(کیه؟  ننه منم قیصر تا شاخه گلی برای عروس)است.

8. در این فیلم بعد از فیلم های رامبو مآب دفاع مقدس برای اولین بار چهره های دلسوز مردم و انقلاب و حزب الهی اُمل و لمپن،متحجر،وحشی،وطن فروش،رانت خوار معرفی نشدند.

9. در این فیلم مشابه ای ازستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی 88 نشان داده می شود که از چگونه پول خرج می کنند تا رای جمع می کنند و این دروغ است . در صورتی که در انتخابات سال88 تمام ستادهای نامزدهای انتخاباتی کاملا مردمی بود و هزینه ای نکردند تنها یک نامزد هزینه کرد که آنهم از اموال حکومتی بود و ستاد ها هم نیز وابسته به حکومت و کلا طرفداران هم حکومتی بود.

10. بیکارید، وایستید تا سه شنبه بشه برید نیم بها  اخراجی ها را ببینید.آقایان روشنفکر همه چیز بلد فیلمساز به دنیا اومدة قاچاقچی به خاطر اینکه شعار مابیشماریم شان ضایع نشود کپی اخراجی ها را در سطح کشور پخش کرده اند

11. دهنمکی  در این فیلم "ما می توانیم"  این شعار دروغین و رزمندگان را صرف کرده است و پته سینما دونها و همه چیز بلدهای این صنف مبتنی بر کج بودن زمین را رو می کند.

12. به قول محمد رضا(در وصفش همین را بگم از 10سالگی فیلم نگاه کن حرفه ای که البته غیر ایرانی است. که پدر پهنای باند دانشکده علوم دانشگاه تهران را بادانلود فیلم هایش داقون کرده است)بعد از دیدن فیلم کجاست دوربین برنامه7 تا از این فیلم بگم.

13. این فیلم فرزندناخلف سینمای ایران است که به سازآنها نمی رقصد.

14. برای اینکه از فیلم ساختن دهنمکی در لیالی قدر و مناسبت های شهادت اهل بیت(پیرامون صحبت آقای دهنمکی مبنی بر اینکه مطلب منبر هیئت و مسجد را باید به ابزارسینما زد)

15. مجبور می شید عین من شب تا نصف شب و بعد از نمازصبح تا10 برای احساس مسئولیتی که نسبت به این فیلم بهتون دست می دهد بنشینید مطلب بنویسید.

16. با دیدن این فیلم آدم نمیدونه حرف حاتمی کیا حرفِ دل جوون هاست یا حرف دهنمکی.

17. چراکه اینکه این فیلم از دو فیلم دهنمکی کاملتر و بهتر شده است.

18. به این دلیل که از پت و مت های فتنه 88 خاصه شیخک بی سواد که سوژه خنده این فیلم بود تشکری در تیتراژ نشده بود.

19. به خاطر چهارچوب شکنی گرافیست در تیتراژکه برای جایگاه و احترام سادات کلمه سید را با رنگ سبز نشان داده است.

20. به خاطر فربه بودن و قشنگ بودن ترانه پایانی فیلم.

21. این فیلم یادآور پاشیده شدن خانواده ها به خاطر فتّانه های بازی خورده.

22. یادآور تلف شدن خیلی از فرصت ها در پشت آن ترافیک های کاذب و مجازی بود.

23. دیر شد تاابوالفضل سپهر و.. این فیلم را ببیند.

24. هنوز دکتر احمدی نژاد و هیئت دولت وجانبازانی که دنیا از آنها بریده و آسایشگاه نشین شده اند نه لژ نشین و خانواده شهید غلام کبیری ها ندیده اند.






اخرین مطالب