سفارش تبلیغ
صبا ویژن





سه عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد مشخص شدند

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:چهارشنبه 90/1/24
3 عضو پیشنهادی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد امشب مشخص شدند.

3 عضو پیشنهادی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد امشب مشخص شدند.

به گزار فارس، در جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای انتخاب 3 عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد از میان حدود 20 کاندیدا برای عضویت در این هیأت رأی‌گیری شد که در نهایت فرهاد دانشجو رئیس سابق دانشگاه تربیت مدرس، فریدون عزیزی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو فرهنگستان علوم پزشکی و بهمن صمدی یزدی رئیس منطقه 11 دانشگاه آزاد با کسب آرای لازم به عنوان 3 عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد انتخاب شدند.

هیأت امنای دانشگاه آزاد بر اساس اساسنامه جدید این دانشگاه از 4 عضو حقوقی (وزرای علوم و بهداشت، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس دانشگاه آزاد)، 3 عضو انتخابی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و 3 عضو پیشنهادی هیأت مؤسس دانشگاه آزاد(با تأئید شورای عالی انقلاب فرهنگی) تشکیل می‌شود.

بر این اساس، با توجه به انتخاب 3 عضو مذکور در جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای تکمیل ترکیب 4-3-3 هیأت امنای دانشگاه آزاد تنها باید منتظر معرفی 3 عضو پیشنهادی توسط هیأت مؤسس این دانشگاه بود. این در حالی است که با وجود گذشت بیش از 2 ماه از آخرین مهلت هیأت مؤسس دانشگاه آزاد برای ارائه اسامی این 3 عضو به شورای عالی انقلاب فرهنگی، هنوز از این اقدام خبری نیست.






اخرین مطالب