سفارش تبلیغ
صبا ویژن





گفتوگوی رادیویی لیبرمن از توالت و باقی ماجرا!

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:چهارشنبه 90/1/24

به نوشته روزنامه "یدیعوت آحارنوت"، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه وزیر خارجه اسرائیل به "فراز و فرودهای" جدیدی دست پیدا کرد

 

به نوشته روزنامه "یدیعوت آحارنوت"، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه وزیر خارجه اسرائیل به "فراز و فرودهای" جدیدی دست پیدا کرد و با کشیدن سیفون توالت حین مصاحبه با رادیو شنوندگان را متوجه علت صداهای موجود در پس‌زمینه صدایش کرد.

به گزارش شبکه ایران به نقل از یدیعوت آحارنوت، آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم‌صهیونیستی که بسیاری از رفتارها و موضع‌گیری‌هایش حتی از سوی مجامع صهیونیستی نیز مورد تمسخر قرار می‌گیرد، روز گذشته در حالی که در دستشویی حضور داشت در یک مصاحبه رادیویی شرکت کرد و به اظهارنظر در مورد مسائل منطقه پرداخت.
به نوشته این روزنامه صهیونیستی، شنوندگان رادیو "رشیت‌بت" حین سخنان لیبرمن صداهای ناهنجار مختلفی را می‌شنیدند که در نهایت با شنیدن صدای کشیده شدن سیفون توالت متوجه شدند که وزیرخارجه‌شان از چه مکانی مشغول سخن گفتن است.

گزارش یدیعوت‌آحارانوت افزود: لیبرمن تاکنون مشهور به سیاستمداری پر حرف بود اما روز دوشنبه وزیر خارجه اسرائیل به "فراز و فرودهای" جدیدی دست پیدا کرد و با کشیدن سیفون توالت حین مصاحبه با رادیو، شنوندگان را متوجه علت صداهای موجود در پس‌زمینه صدایش کرد.

آویگدور لیبرمن از دیرباز تحت انتقادات شدید برخی محافل صهیونیستی، به‌خصوص محافل چپ‌گرا قرار داشته و مبلغ افکار افراطی صهیونیستی و پیشنهاد دهنده طرح سوگند وفاداری اعراب و مسلمانان به اسراییل به عنوان دولتی یهودی است.






اخرین مطالب