سفارش تبلیغ
صبا ویژن





ناکامی جریان فتنه در دانشگاه شریف با حضور به موقع دانشجویان انقل

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:جمعه 89/11/29

 برنامه‎ریزی سران فتنه برای کاهش فشار از امریکا و انگلیس در منطقه و انحراف افکار عمومی خاورمیانه از موضوع مصر به موضوع ایران، در دانشگاه‎ها نیز حواشی خاص خود را داشت،

 

ناکامی جریان فتنه در دانشگاه شریف با حضور به موقع دانشجویان انقلابی

 

 برنامه‎ریزی سران فتنه برای کاهش فشار از امریکا و انگلیس در منطقه و انحراف افکار عمومی خاورمیانه از موضوع مصر به موضوع ایران، در دانشگاه‎ها نیز حواشی خاص خود را داشت، به نحوی که سه دانشگاه امیرکبیر، تهران و شریف به عنوان پایلوت این برنامه ریزی و سه پایگاه اصلی برای ایجاد آشوب و هدایت برخی آشوب‎های خیابانی انتخاب شدند. با این حال عدم همراهی مردم با فتنه‎گران در 25 بهمن و هوشیاری دانشجویان این سه دانشگاه، ماجرا را تبدیل به درس عبرتی برای اصحاب فتنه در دانشگاه‎ها کرد.

به گزارش رجانیوز، در حالیکه دانشجویان حامی فتنه در دانشگاه شریف نیز اعلام کرده بودند روز دوشنبه(25بهمن) از ساعت 14 راهپیمایی داخل دانشگاه را شروع کرده و تا ساعت 15 به جمع مردمی! که در خیابانها هستند می پیوندند، عدم وجود این مردم در خیابان آزادی، سبب شد تا این جریان در دانشگاه شریف، با سر دادن شعارهایی تند علیه نظام اسلامی، شروع به حرکت به سمت در اصلی دانشگاه نمایند.

همزمان با این اقدام، دانشجویان انقلابی دانشگاه شریف، با هوشیاری برای خنثی کردن این حرکت به سمت در اصلی رفته و در آنجا با سر دادن شعار هایی انقلابی به حمایت از نظام و ولایت بپردازند. این حرکت دانشجویان که شعار "ابالفضل علمدار، خامنه ای نگه دار" و " مرگ بر منافق " سر می‎دادند، میلیشیای فتنه در دانشگاه شریف را مجبور به بازگشت به صحن دانشگاه کرد.
 
این اقدام سبب شد تا دانشجویان انقلابی دانشگاه شریف، با  حرکت در صحن دانشگاه سر دادن شعارهای انقلابی، میلیشیای فتنه را پراکنده کنند.

دانشجویان حامی فتنه که در طول اجرای برنامه خود حتی یک شعار هم در حمایت از مردم مصر سر نداده بودند، به دلیل کمبود جمعیت، به ناچار، ضمن تشکیل یک تجمع با چاشنی توهین در مقابل دفتر بسیج دانشجویی دقایقی را به سر دادن شعار سپری کردند.

با این حال به دلیل غلبه جمعیت دانشجویان انقلابی در دانشگاه، این فتنه در دانشگاه شریف، با اقامه نماز مغرب و عشا توسط این دانشجویان در مقابل درب اصلی و متفرق شدن میلیشیای فتنه در این دانشگاه به پایان رسید.
این در حالی است که عدم همراهی و حتی عصبانیت مردم عادی از حرکت ساختارشکنانه فتنه گران در روز گذشته در سطح شهر نیز اعتراضات خودجوشی از سوی مردم نسبت به سران فتنه را به دنبال داشت.

 

دانلود فیلم 1

دانلود فیلم 2

دانلود فیلم 3

دانلود فیلم 4

 






اخرین مطالب