سفارش تبلیغ
صبا ویژن





از زبان بازی بلوتوس کبیر تا فدراسیون وزنه برداری

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:دوشنبه 89/9/1

و باز هم هنوز نفهمیده ایم این وسط عمو عزت ضرر واقعی را کرد که ملک طلق صدا و سیمایش شده عرصه تاخت و تاز فارسی وان و بی بی سی فارسی یا آن بدبختی که همه هفت تا بچه اش حرف بلوتوس را گوش کرده اند و « برادر به برادر، مادر به پدر و ... » ندادند و گفتند : « ... آه سر کوچه می فروشن ، ارزون !»

سلام بر ملت حماسه ساز ... ( نه اینکه برای زمان انتخابات است ) سلام برمردم خوب و نجیب و شریف و عزیز ایران ... این هم که حق کپی رایتش شش دانگ برای مجری های تلویزیون است ) سلام بر براردان و خواهران دینی خودم ... ( این هم که مال ... مال اینجا نیست )
اصلاً سلام ،همین جوری خشک و خالی !
***********
ای سیاه نمای تخریبچی ! حالا کارت به جایی رسیده سیاه نمایی می کنی پدر سوخته ! بدهم پدر پدر پدر سوخته ات را در بیاورند ! نظمیه را زیر سوال می بری پدر سوخته ! ...
بله ؟ آشناست خدمتتان ؟ ناقلاً کپی که نکردی ؟ نسخه اصلش راخریدی ؟( ببخشید باکلاسش می شود « تهیه کردی ! » ) البته خودت که می دانی قرض گرفتن بسته فرهنگی هم خیلی کار خوبی نیست ، حداقل برای تهیه کننده هایش ! حالا ما با این حرف ها کاری نداریم که آیا بلوتوس کبیر ! با زبان بازی های اول سریال توانست « قهوه تلخ » را از بلایی که قبلاً سر خیلی ها آمده بود نجات دهد یا اینکه مردم خوب ، نجیب ، شریف ، ناز و باحال ایران یکهو و طی یک عملیات محیرالعقول متحول شده و متوجه شدند که « خواهش میکنم کپی نکنید ! »
و باز هم هنوز نفهمیده ایم این وسط عمو عزت ضرر واقعی را کرد که ملک طلق صدا و سیمایش شده عرصه تاخت و تاز فارسی وان و بی بی سی فارسی یا آن بدبختی که همه هفت تا بچه اش حرف بلوتوس را گوش کرده اند و « برادر به برادر، مادر به پدر و ... » ندادند و گفتند : « ... آه سر کوچه می فروشن ، ارزون !»
**
بالاخره کی راست گفت ؟ سعید علی حسینی که گفت : به خدا دوپینگ نکرده بودم ! بابای سعید علی حسینی که گفت : رضازاده برای اینکه کسی رکوردش را نزند ، زد زیر همه چی ! وکیل سعید علی حسینی که گفت : فکر نمی کردیم محرومیتی بالاتر از چهار سال برای سعید ببرند ! صد تا وزنه بردار پیشکسوت و استخوان خرد کرده که گفتند : از اول هم معلوم بوده سعید مادام العمر محروم می شود ، وکیلش هم ... آره ! هزار تا وزنه بردار پیشکسوت استخوان خرد کرده دیگر که گفته اند : رضازاده جایش توی فدراسیون نیست ! رضازاده که گفته بود : خدای من شاهد است که من همه کار برای این بچه کردم . ( البته به جزئیات همه کارش اشاره ای نکرد ) خدای رضا زاده که گفت : فاعتبرو یا اولی الابصار !
بگذریم ، اصلاً به ما چه ؟ می رویم نان و ماستمان را بخوریم !
**
اما دور جدید مسابقات چاقوکشی سطح کشور بعد از حماسه سعادت آباد این بار جلوی چشم معاون وزیر ارشاد ( بله درست خواندید ارشاد نه دفاع ! ) در مراسم اختتامیه تئاتر استانی کهکلویه و بویر احمد رخ داد و یکی از هنرمندان بومی استان را به کما فرستاد . به گزارش خبرگزاری چیزنا ! چاقوکش مزبور با توجه به اینکه نتوانسته در مسابقات استقامت رکورد چاقوکش سعادت آباد را بزند از دور مسابقات حذف شد . نیروی انتظامی حاضر در محل هم با توجه به بر هم زدن قواعد بازی و دخالت بیجا در دعوای مردم ، « حتماً باهاشون برخورد می کنیم ! » . یکی از مسئولین خاطر نشان کرد بابت تماشاگرنمایان این مسابقات هم واقعاً متاسف است که راست راست وای نسّاده اند و کل جریان را با کمک انواع روش های سینمایی فیلم برداری نکرده اند و به جای این کار مثل اراذل و اوباش اقدام به کمک به چاقوخور حیف نان که آخر سر هم نمرده تا هیجان فیلم کم نشود ، نموده اند !
**
هر کاری کردیم نتوانستیم از حق مسلم « 50 درصدی » ایران بر دریای خزر بگذریم جان شما ! حال کردم با این اراده و قاطعیت و غیرت جناب « محمد مهدی آخوندزاده ، که یکهو از هیچ درصد و هفت درصد و 13درصد و 20 درصد پریده اند به 50 درصد ! البته حالا شاید شما بفرمایید که همین چند روز پیش بود که یکی از مقامات وزارت خارجه فرمودند که از سهم 20 درصدی ایران از دریای خزر کوتاه نمی آییم ! و این جمله با آن جمله تناقض دارد . در حالی که ندارد . حتی با آن هیچ درصد و هفت درصد و 13 درصد هم تناقضی ندارد ، چون همه اینها جزء همان 50 درصد هست که ما از آن کوتاه نخواهیم آمد و لابد همین الان هم دستمان است دیگر ! حالا شما هم زود نفرمایید که : فلان و بهمان . لابد نماینده ویژه ایران در امور دریای خزر یک چیزهایی می دانند که من و شما از آن بی خبریم دیگر . صد در صد ایشان رفته اند با مسئولان کشورهای حاشیه خزر صحبت کرده اند ، توافق کرده اند آنها هم قبول کرده اند که آقای آخوند زاده با آن دبدبه و کبکبه آمده اند مصاحبه کرده اند دیگر والاً مسئول به این مهمی که الکی مصاحبه نمی کند !

< type="text/java">// $(document).ready(function () {
$(".DetailImage a").lightBox();
if ($.trim($(".atachFile").html()) != "") $(".atachFile").fadeIn("slow");

});
function ShowPlayer()
{
document.getElementById("imageTop").style.display = "none";
document.getElementById("player").style.display = "block";
}
]]>






اخرین مطالب