سفارش تبلیغ
صبا ویژن





کاسبی با عنوان قبور شهدا در نیویورک!

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:دوشنبه 89/6/22

مدیر یک شبکه ضد انقلاب به بهانه برپایی نمایشگاه قبور شهدا، خانواده‌های کشته شدگان حوادث بعد از انتخابات را سرکیسه می‌کند!   

مدیر یک شبکه ضد انقلاب به بهانه برپایی نمایشگاه قبور شهدا، خانواده‌های کشته شدگان حوادث بعد از انتخابات را سرکیسه می‌کند!    

رسالت نوشت: شهرام همایون مدیر شبکه ضد انقلابی کانال یک که هر از چندی بهانه‌ای برای اخاذی دست و پا می‌کند اخیرا به بهانه سفر رئیس‌جمهور کشورمان به نیویورک و سازمان ملل از خانواده‌هایی که فرزند یا بستگان آنها در حوادث پس از انتخابات جان خود را از دست داده‌اند خواسته است با پرداخت مبلغی ناقابل در حد 1000 دلار به برپایی نمایشگاه قبور شهدا بپیوندند.

این عنصر ضد انقلاب از عناصر سلطنت طلب و مخالف نظام و جنبش سبز خواسته با واریز مبلغ یاد شده در نمایشگاه قبور شهدا برای فرزندان خود شرکت کنند. شهرام همایون وعده داده که چنانچه کمک مالی مناسب در اختیار او قرار گیرد با چاپ کتابی نسبت به درج عکس و مشخصات افراد کشته شده و همچنین برگزاری این نمایشگاه در 12 شهر اروپایی اقدام کند.

قرار است عکس کشته شدگان حوادث پس از انتخابات به همراه تاج گل و پرچم شیر و خورشید در ایام سفر رئیس‌جمهور به سازمان ملل در نیویورک برگزار شود.

اخبار رسیده حاکی است تاکنون استقبال قابل توجهی از سوی خانواده‌های ایرانی نسبت به کاسبکاری این عنصر ضد انقلاب به عمل نیامده است.






اخرین مطالب