سفارش تبلیغ
صبا ویژن





افتخار جدید برای فیسبوک!

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:دوشنبه 89/6/22

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی موسسه "comScore "، فیس‌بوک وقت تلف‌کن‌ترین وب‌سایت شناخته شده است.

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی موسسه "comScore "، فیس‌بوک وقت تلف‌کن‌ترین وب‌سایت شناخته شده است.

به گزارش شبکه ایران به نقل از از کریستین ساینس مونیتور، کاربران فیس‌بوک تنها در ماه آگوست 41 میلیون دقیقه را در وب سایت این شبکه اجتماعی گذرانده‌اند.

بنابر تحلیل‌های منتشر شده از سوی موسسه "comScore "،  میزان 10 درصد از کل زمان کاربران اینترنت در امریکا در فیس‌بوک می‌گذرد و این سایت در زمینه زمان‌سوزی و هدر دادن وقت افراد، گوی سبقت را از گوگل و یاهو ربوده است و این سایت‌ها در رده‌های بعدی قرار دارند. اکنون گوگل 9.6 و یاهو 9.1 درصد از زمان وبگردی کاربران را به خود اختصاص می دهند.

این در حالی است که این شبکه اجتماعی مورد انتقاد افراد زیادی از جمله وبلاگ‌نویسان، کاربران و حتی گروه‌های بین‌المللی است. در ماه می گذشته، اهانت یکی از صفحات وب‌سایت این شبکه اجتماعی به پیامبر اعظم (ص)، موجی از خشم بین‌المللی را برانگیخت و هزاران نفر در کشورهای مسلمان از جمله پاکستان به تظاهرات علیه آن پرداخته و این ‌وب‌سایت راتحریم کردند.

پیش از این و در پی فعال‌شدن قابلیتی به نام«facebook places» بر روی سایت شبکه اجتماعی فیس‌بوک که به کاربران این امکان را می‌دهد که محل و مکان خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، نگرانی مدافعان حریم خصوصی را برانگیخته بود.

طی هفته‌های اخیر نیز انتشار هرزنامه از طریق محیط چت فیس بوک، به نگرانی‌های کاربران این شبکه اجتماعی دامن زده است.






اخرین مطالب