سفارش تبلیغ
صبا ویژن





پیام تبریک اوباما به کروبی

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:شنبه 89/5/30

بعد از اینکه شبخ بی سواد مهدی کروبی خود را مجتهد جامع الشرایط معرفی کرد! باراک اوباما با ارسال پیامی این جایگاه والا را که کروبی بعد از

بعد از اینکه شبخ بی سواد مهدی کروبی خود را مجتهد جامع الشرایط معرفی کرد! باراک اوباما با ارسال پیامی این جایگاه والا را که کروبی بعد از افشای تعرضات و تجاوزات و دریافت مبالغ میلیاردی از شاه سلفی ها گرقته تا این شهرام خودمان بدان دست یافته ، تبریک گفته و از خدای آمون برای وی آرزوی مغفرت کرد!

به گزارش خبرگزاری " ننجون پرس " و به نقل از پایگاه نظامی "صهیون شاد کن"! در بخشی از متن باراک آمده است:

« با توجه به اینکه حضرتعالی برای رضایت ما و شرکا ء حتی از ننجون شریفتان هم مایه گذاشتید و الان به مقام مرجعیت با ترک تشریفات رسیدید "بالاترین" و حتی "دنباله" دارترین تبریکات خود را خدمتتان با پست پیشتاز می فرستیم و یاد آور می شویم هزینه آگهی مناقصه بر عهده پیمانکار پیروز خواهد بود!»

در ادامه پیام اوباما آمده است: « مایه خوشوقتی است که با این جایگاه دیگر نیازی به داشتن مجوز از شخص ثالثی برای دریافت کمک های شهرام گونه ندارید و آخ جون دیدن داره الان قیافه احمدی نژاد!»

شنیده های خبرنگار ما حکایت از آن دارد  کروبی بعد از دریافت این پیام چنان ذوق زده شده که قصد دارد به میمنت این نامه با صدور فتوایی ماه رمضان را به مدت دوهفته تقلیل دهد تا" دنباله" آن در روزهای کوتاه زمستان پی گیری شود!

برپایه این گزارش شادمانی کروبی به همین جا ختم نشده و وی با بیان اینکه زخم کفشهای مردم در نمایشگاه مطبوعات به کل التیام یافته ، دستور داد پیام اوبا ما به زبانهای مختلف ترجمه و در دنیا منتشر یابد تا به عظمت وی پی ببرند.

گفتنی است پیرو اتفاقات فوق اطرافیان کروبی با بیان اینکه مراقب حسین شریعتمداری باشید در صددند مانع بخواب رفتن کروبی شوند!

اخبار بیشتر در این زمینه متعاقبا باید دعا کنیم رقیب آرای باطله شفا یابد!






اخرین مطالب