سفارش تبلیغ
صبا ویژن





مدیرعامل استیل آذین، سوژه نخست رسانههای بیگانهبرکناری آجورلو جدی

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:شنبه 89/5/30

تصمیم مدیرعامل باشگاه استیل استیل آذین و صدور حکم اخراج بازیکن ملی پوش این تیم در قبال سخنان زهردارعلی کریمی که

تصمیم مدیرعامل باشگاه استیل استیل آذین و صدور حکم اخراج بازیکن ملی پوش این تیم در قبال سخنان زهردارعلی کریمی که نوع مدیریت وی در این باشگاه خصوصی را به شدت زیر سوال برد، باعث شد سوژه‌ای جدید در اختیار رسانه‌های بیگانه قرار گیرد تا آنها با استفاده ابزاری از این رفتار غیر حرفه‌ای مصطفی آجورلو فضایی منفی علیه مسائل داخلی کشورمان در سطح رسانه‌های خود به وجود آورند.

به گزارش رجانیوز، پس از این که سایت‌های حامی جریان فتنه تلاش کردند ماجرای اخراج کریمی را به نوعی مساله‌ای سیاسی جلوه دهند و با سودجویی مثال زدنی به دنبال مصادره این اتفاق به سود جریان سیاسی خود بودند، شب گذشته فاز جدیدی از تلاش‌های رسانه‌ای این افراد روی آنتن رفت تا شاید پس از ماه‌ها بیکاری آنها از این مساله برای خود خوراکی رسانه‌ای ایجاد کنند. جمعه شب در یکی از برنامه‌های تلویزیونی صدای آمریکا، عوامل این برنامه با استفاده از سخنان مدیرعامل باشگاه استیل آذین در خصوص ماجرای اخراج کریمی مدعی شدند علی کریمی به دلیل مشکلات سیاسی از باشگاه استیل آذین اخراج شده است!

دست اندرکاران این برنامه با پخش سخنان مصطفی آجورلو که دوشنبه هفته گذشته از طریق برنامه تلویزیونی نود روی آنتن رفت به نوعی تلاش کردند واقعیت ماجرا را به کلی تغییر دهند و جریان خبری را به سمتی که دلخواه خود بود پیش ببرند تا شائبه‌های سیاسی اخراج کریمی را این گونه رسمیت ببخشند و نیت سوء خود را به مخاطب القا کنند.

این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که اهالی ورزش ایران به ویژه مسوولان دستگاه ورزش به شدت نوع رفتار مدیریت باشگاه استیل آذین را رد کردند و اعلام کردند چنین مساله‌ای با واقعیت همخوانی ندارد و رسانه‌ای کردن چنین مواردی که با واقعیت همراه نیست به هیچ وجه پسندیده نیست.

با این حال هیات مدیره باشگاه استیل آذین که متوجه حساسیت ماجرا شدند پس از بررسی ماجرا، حکم صادره مدیرعامل مبنی بر اخراج کریمی را وتو کردند چرا که دلایل محکمه‌پسندی برای اثبات این مساله وجود نداشت و تنها مساله‌ای که می‌توانست باعث صدور چنین رایی از سوی مصطفی آجورلو شود، انتقاد شدید علی کریمی از سوی مدیرعامل استیل آذین بود که این مساله نمی‌توانست منجر به اخراج یک بازیکن شود.

سایه برکناری روی سر آقای مدیرعامل

روز گذشته مالک باشگاه استیل آذین که این روزها روابط ایده‌آلی با مدیرعامل باشگاه ندارد و بر سر ماجرای اخراج علی کریمی اختلافات خود را با وی علنی کرد و با کنایه‌های تند نارضایتی خود را از نوع برخوردهای وی را رسانه‌ای کرد، حکم عضویت دو چهره جدید را برای ورود به جمع هیات مدیره این باشگاه امضا کرد تا پیش از هر زمانی مساله‌ برکناری مصطفی آجورلو در رسانه‌های خبری قوت بگیرد. مالک باشگاه استیل اذین با انتصاب امیر مهریزی و امیر رضا واعظ آشتیانی به نوعی صدای زنگ خطر را برای مدیرعامل باشگاه به صدا درآورد چرا که از هفته‌ها پیش شنیده می‌شد که هدایتی قصد دارد آجورلو را برکنار کند و از بین این دو عضو تازه وارد یکی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند.

نکته جالب توجه اینجاست که بازیکن اخراجی استیل آذین نخستین جرقه درگیری با مدیرعامل فعلی را با حمایت امیر مهریزی زد و اعلام کرد که اگر او مدیرعامل بود، بدون شک می‌شد درباره قهرمانی استیل آذین حرف زد اما با مدیریت آجورلو نمی‌توان این حرف را با اطمینان را زد. حال این سوال به وجود می‌آید که طبق گزارش قبلی رجانیوز آیا تمام این اتفاقات که ظرف چند روز گذشته روی داده آیا سناریویی از پیش تعیین شده بوده یا این که تنها اتفاقی تصادفی بوده که بلافاصله پس از تعریف و تمجید کریمی از مهریزی مالک باشگاه حکم ورود وی به باشگاه را امضا می‌کند.

بدون تردید با کمی تامل می‌توان به اصل اتفاقات زیر پوستی مدیریت باشگاه استیل آذین پی برد و معمای پیچیده ارتباط هدایتی و کریمی را کشف کرد.






اخرین مطالب