سفارش تبلیغ
صبا ویژن





اعترافات نادمان فتنه 88 در سریال شبکه تهران مسخره شد؛عابد و زاهد

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:شنبه 89/5/30

سریال تلویزیونی "نون و ریحون" که در شب‌های ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه تهران سیما پخش می‌شود، شب گذشته به تمسخر اعترافات تعدادی از نادمان حوادث و دادگاه‌های سال گذشته پرداخت

سریال تلویزیونی "نون و ریحون" که در شب‌های ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه تهران سیما پخش می‌شود، شب گذشته به تمسخر اعترافات تعدادی از نادمان حوادث و دادگاه‌های سال گذشته پرداخت.

به گزارش رجانیوز، در بخشی از این سریال که به خواب دیدن نقش عباس و گفت‌وگوی او با دختر مورد علاقه‌اش در زندان اختصاص داشت، عملاً مواردی از محورهای اعترافات سال گذشته ابطحی و عطریانفر همسو با جوسازی رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر لاغری در زندان، مباحثه دوستانه با بازجویان مورد تمسخر قرار گرفت‌و حتی موضوعی مانند شیشه نوشابه در راستای ادعاهای بی‌سند مهدی کروبی، مطرح و به آن دامن زده شد.

کارگردان سریال "نون و ریحون" فرزاد مؤتمن است که اولین مجموعه نمایشی را به روی آنتن برده است.

"پوپک و مش ماشا الله" آخرین ساخته سینمایی، فرزاد مؤتمن بود که چند ماه پیش اکران شد و علاوه بر ابتذال کلامی و رفتاری موجود در این فیلم، عقب مانده نشان دادن قشر مذهبی جامعه و رفتارهای ریاکارانه ایده اصلی آن را تشکیل می‌داد.

در ادامه بخش‌هایی از دیالوگ مربوط به قسمت یکشنبه شب سریال "نون و ریحون" آمده است:

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

دختر- من شرمندم عباس

عباس- برای چی این کار رو کردی؟

دختر- من کار بدی نکردم طبق حقوق مدنی و حقوق مجازات اسلامی رباست که جرم محسوب می‌شه من این پولا رو با رضایت دهنده به عنوان قرض الحسنه که یک فعل خداپسندانه ‌است قرض گرفتم. طبق قانون خدا من این پول رو هرکجا که دوست داشته باشم می تونم خرج کنم حالا دادگستری که پولش از نفت و شاکیان هم منبع اصلی پولشون از نفته جلوی هم ایستادند که این پول خدا برای ماست. ما از خدا قرض گرفتیم و اینها می گن این پول مال ماست. می بینی؟‌ کی این وسط گناهکاره؟

عباس- تو زندان چه خبره؟ چرا هرکی میره توش عابد و زاهد میشه؟

دختر- خب اینجا یک فرصته آدم تو خلوتش با خودش مواجه شه؛  البته با عزیزان بازجو هم جلسات مباحثه و گفتگوی خیلی دوستانه هم داشتیم که تو فهمیدن مشکلاتم کمک کرد.

عباس- چقدر لاغر شدی؟‌

دختر- رژیم گرفتم. البته گویا اینطور که شنیدم دکتر کیمیاگر عصرا میاد به وعده‌های غذایی سرکشی می‌کنه و غذاهای پرچرب و با کالری بالا را از وعده‌های غذایی ما حذف کرده است. اگر بهت بگم اینجا شیشه نوشابه‌ای ندیدم  تا توش نوشابه‌ی باشه دروغ نگفتم کاملاً حواسشون هست اینجا نوشابه قدغن است. دوغ میدن.






اخرین مطالب