سفارش تبلیغ
صبا ویژن





عکسی که ضدانقلاب رارسواکرد

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:چهارشنبه 89/3/19
درپی حاشیه ایجادشده در مراسم سالگرد رهبر انقلاب،‌ رسانه های ضد انقلاب با یافتن عکسی از رهبر انقلاب در این مراسم، خبر داده اند که رهبری در حاشیه سازی در این مراسم نقش داشته اند.



درپی حاشیه ایجادشده در مراسم سالگرد رهبر انقلاب،‌ رسانه های ضد انقلاب با یافتن عکسی از رهبر انقلاب در این مراسم، خبر داده اند که رهبری در حاشیه سازی در این مراسم نقش داشته اند.





به گزارش الف مسعود بهنود، مفسر شبکه بی بی سی در تفسیر این عکس در وبلاگش نوشته:


این عکس چه می گوید


این عکسی است که یک خبرگزاری رسمی کشور از پشت پرده مراسم مرقد بنیاد گذار جمهوری اسلامی مخابره کرده. به باورم در سال های بعد به استناد همین عکس داوری ها خواهد شد. نشان خواهد داد که چه کسانی دست داشتند در غائله و کدامیک افراد تعجب زده شدند. به حرکت دست های هر کس دستش پیداست نگاه کنید. دست های بلاتکلیف که گاهی به جائی اشاره می کنند که نباید. هاشمی رفسنجانی گرچه سرش کاملا پیدا نیست ولی پیداست در چه حالی است. حسن آقا دارد با اکراه از کنار می گذرد. دو تن از سرداران دلنگران صحنه اند. رییس سابق قوه قضاییه و امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران وضعیتشان پیداست، اما رییس قوه جدید در این گوشه عکس چه می کند.

آن کیست که مخاطب تندی رهبرست. چرا چنین بی محابا با وی سخن می گوید.

این عکس را به یادگار داشته باشید تا زمان خودش.





به دنبال مسعود بهنود، سایتها و وبلاگهای ضدانقلاب تحلیلها و تفسیرهای متعددی بر این عکس منتشر کرده اند تا نشان دهند اولا در حاشیه مراسم ارتحال امام خیلی خبرها بوده است و ثانیا رهبر انقلاب نیز در این حاشیه ها نقش ایفا کرده اند.
پیگیری خبرنگار الف نشان داد عکسی که رسانه های ضد انقلاب درباره اش جنجال به راه انداخته اند، در واقع بخشی از اهدای چفیه رهبری به یک درخواست کننده بوده است و نه چیز بیشتر!






لازم به یادآوریست رسانه های ضدانقلاب در روزهای اخیر با پخش مکرر اخلال در سخنرانی سیدحسن خمینی، تلاش بسیاری برای حاشیه سازی از این مراسم به راه انداخته اند.





اخرین مطالب