سفارش تبلیغ
صبا ویژن





اخبار جدید جرص ( جنبش راه صدام):

  • نویسنده:حسین ملکی
  • تاریخ:دوشنبه 89/3/10

مهدی کروبی مقام عالیرتبه و عضو اتاق فکر!! این گروه طی بیانیه ای اعتراض شدید

مهدی کروبی مقام عالیرتبه و عضو اتاق فکر!! این گروه طی بیانیه ای اعتراض شدید خود را به اقدامات غیر قانونی و غیر انسانی سازمان انتقال خون انجام داد. وی ضمن نامه نگاری به سازمان انتقال خون اعلام کرد: متاسفانه این سازمان خون مردم را در شیشه می کند و سوال ما این است که چرا خون مردم را در شیشه می کنید؟. آیا این مصداق کامل شکنجه نیست. همچنین موسوی بعد از انجام آزمایش گروه خون خود که او منفی بود اعلام کرد: در اعلام نتیجه گروه خون من تقلب شده و با دستکاری دستگاههای اعلام گروه خون سعی دارند مردم را منحرف کنند. وی اعلام کرد: نتیجه گروه خون من کاملا مهندسی شده بوده و تقاضای انجام آزمایش مجدد دارم.

مهدی کروبی اعلام کرد: آتشفشان جدید ایسلند حاصل فعالیتهای پنهانی هسته ای رژیم غاصب ایران است و به همین خاطر قصد پیاده روی به سمت ایسلند دارم تا اعتراض خود را به گوش مسئولان ایسلند برسانم. موسوی نیز اعلام کرد: در بقایای خاکسترهای ایسلند شاهد تکه هایی از تعرفه رای بودم و همین دلیل تقلب می باشد!!!. خاتمی نیز اعلام کرد: اتشفشان ایسلند نمونه کاملی از خشونتهای سازماندهی شده خدا بر علیه اصلاحات است و خدا بداند به هیچ وجه حریف ما نمی شود زیرا ما معتقدیم که علیه خدا نیز می شود تظاهرات کرد.

زهرا رهنورد طی بیانیه ای نسبت به تضییع حقوق زنان در ایران اشاره و اعتراض کرد. وی در این بیانیه که با خودکار آبی نوشت هشده بود اعلام کرد: متاسفانه مدتیست که در دولت احمدی نژاد شاهد به کار گیری زنان شریف ایران در مشاغل پستی همچون کار طاقت فرسا و بدون استراحت در آسانسورها به عنوان اعلام کننده طبقات می باشیم. وی همچنین از اینکه زنان را مجبور می کنند ??ساعته در گوشیهای موبایل اعلام کنند که مشترک مورد نظر در دسترس نیست یا ... اعلام انزجار کرد و خواستار پرداخت حق و حقوق کامل آنها شد. مهدی کروبی نیز اعلام کرد: چند تن از زنان معترض جنبش سبز در آسانسورهای ایران زندانی هستند و نظام غاصب قصد دارد این زنان را برای همیشه نگه دارد. وی خواستار آزادی کلیه زنان در بند آسانسور و شبکه مخابرات و تلفن همراه شد. در این صورت گوشی موبایل خود را می فروشد و دیگر سوار آسانسور نمی شود.






اخرین مطالب